Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

doa rabitah

doa rabitah

Tuesday, July 22, 2008

my feeling towards my new blog..huhu

mule2, rase blurrrrrr gler..xtau nk wat cam ne..aku ni da la xske mende2 cam gini..tp bile dkenangkan 10% tu, wat aku t'pksa n t'dorong utk wat blog ni..huhu..sowi eh madam..lame2, bru la tmbul rase sonok y amat excited di hti ku ini..hmm, ntah pape ayt2 ku ini..da mmg aku xske m'ngarang, tu y jd mcm ni..hehe..tp xpe, bak kate nenek moyang aku dlu, "practice make perfect"..kan2..aku mmg xske ayt m'ayat ni..hmm, rimas la..kt skola dlu pn aku xske buku2 y de byk ayt..cntoh nye, sejarah n biologi..dua2 subjek tu la paling aku liat sket utk stdy..huhu..fakta blaka..huh, naek pusing kpala aku bile bace ayt pnjang2..so, aku harap by doing this blog, dpt la m'pupuk minatku utk m'tulis n m'ngarang ayt..xkire la karang pe pn KECUALI ayt2 jiwang la..y tu aku paling lemah skali..huhu..i do really hate that!!..sbb tu la smpi skrang i'm still single..oopss!!..hehe

1 comment:

M.o.2.@. said...

erm..bgus2..
truskn usaha..
hahaha...