Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

doa rabitah

doa rabitah

Wednesday, May 19, 2010

salam dan selamat petang...


sebentar td kami (aku n solah) berbicara serba sedikit mengenai mase depan..perancangan die..kemahuan die..begitu juga dengan diriku..dan mcm2 lg laa..aku mcm dah nmpak sket2 our future..hehe..get married?!..not yet..we are still waiting for that precious moment in our life..hihi..(terjiwang lak)


back to that point..die ade bgtau pe wish die..one of them, dapat wife y solehah..menurutnya, isteri solehah ni, isteri y menjaga suami,kebajikan suami dan rahsia suami dr orang lain..syg. i'll try to keep all those things..i wanna be ur wife=)


dua perkara yang die nak aku mahir:


  1. memasak

  2. menjahit



memasak---->aku ni kategori x pandai masak..duk umah mcm mem besar lak..sume mak masak..aku tlog gak laa.tlog mende2 simple je laa..seb bek rumate2 aku pndai masak..aku blaja sket2 dr diorg..yeay, ruby dah pandai masak..haha(memerli diri sendiri)


menjahit---->kategori mmg xpandai jahit..haha..mcm ne ni?..kena blaja gak ni..bkn utk die semata2.tp utk aku gak kan..ade advantage pandai jahit ni..xde la nyusahkan org len..bleh wat bju sndri..bju hubby n ank2 nnt..hihi


pape pn, aku kena improve living skills aku..nak xnk kena cube..masak ke jahit ke pape ke..y pnting cube..biar kite mahir sume mende..nnt senang kalo mertua suh wat tu laa wat ni laa..hehe


sekian dulu...kalo rajin aku smbung =)

*pic xde kena mengena.sekadar menyemak laman ni=p


No comments: