Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

doa rabitah

doa rabitah

Monday, July 12, 2010

alhamdulillah


SALAM...

KAU tempat ku meminta, KAU beri ku bahagia
jadikan aku selamanya, hambaMU yang selalu bertaqwa
ampuniku Ya ALLAH, yang sering melupakanMU

(padamu ku bersujud_afgan)

tersentuh dgan lagu indah ni..mendayu jer..sore pn sdap

alhamdulillah, aku masih diberi kesempatan utk meneruskan hidup di dunia ini,
meneruskan perjuangan-->study

masih merasakan diri ini tidak cukup sempurna,
tatkala mengenangkan diri ini yang masih belum mantap iman nya

adakah aku masih mencari2 hala tuju ku?
tidak!!aku sudah punya hala tuju, cuma perlukan dorongan yang lebih
dari siapa?...hmm,

rasenye tak perlu bergantung harap pada org laen.
jika aku kuat, aku mampu harungi nya sendiri
bina diriku sendiri, baek buruk diriku, hanya aku yang tahu
diri ini sentiasa inginkan perubahan ke arah yang diredhaiNYA,
tp, kenapa aku sgt ssah utk itu?

pape pn, aku masih bersyukur kerana dikelilingi insan yang baik hati nya,
tidak menjahilkan aku..
even sometimes alpa dan lalai..tp bukan salah mereka
diriku sendiri yang salah..tegar menurut bad side

bantulah aku...

No comments: