Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

doa rabitah

doa rabitah

Tuesday, December 14, 2010

updating kulit blog

salam,

cantik x kulit baru ni?..hee
busan ngat td(berkurung je dlm bilik..baru pas belasah sum1..haha..padan muka beliau)
aku pn gode2 la..cari layout baru..make refreshment on my own blog.
suke gak mcm ni..ceria sket kot

sedang aku membebel kat blog ni......
*beliau y kat luar bilik tu..sibuk je ketuk2 bilik ni..nak masuk laa tu..xserik kena belasah ngan aku td??...hahaha..aku seorang akak yang garang+ganas...jgn cari pasal ngan aku..plak time2 g bulan ni..

beliau : b, bukak laa pintu

kak b : mende?

beliau : ........(senyap jerkk)

hehh..malas layan dak2..eee


blog aku ni tempat aku bebel sorg2..luah pape jer la
tp bile blog da cantik ni..nak luah perasaan mcm xbest lak
kang jd huduh lak blog aku ni..
it is just temporary..i'll change it sooner..
ikot suke hati aku laa nak tuka2 kulit blog aku ni
kalo agak2 da busan natap kulit y same jer..aku tuka baru laa
bukan gune duit pn..hihihi

thats all..
mau kuar bilik..pujuk beliau

No comments: