Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

doa rabitah

doa rabitah

Sunday, August 28, 2011

1st time wat kuih raya sendiri



since puasa kali ni fully kat umah, so aku ade mase untuk mengkecahkan dapur umah aku..haha..and for the first time, i bake raya cookies on my own...wat sorang2 plak tu..sakit pule pinggang aku nehh..teringat lak dulu mase arwah akak ade..wat kuih raya ngan die...skang akak ruby pule wat ngan adik...*adik sangat 'membantu'...huhu

kuih yang dibuat nyer masing2 ade cerita kelakar nye..meh usha2 rupa kuih aku
ni...hik3




cornflakes madu
yummy2 =)


biskut dahlia
xjd sgt..bunga nye jatuh
huduh pule =p



biskut almond london
ase nye dap gak..bole tahan laa =)


biskut makmur
gedabak kan?
ni version donashi...haha


biskut sarang semut
cumils..ske =)



biskut sarang gajah
hahaha...ni kes nye sbb da penat
doh same je ngan sarang semut
cume aku parut kasar sket...hihi

1 comment:

LynN.. said...

ruby,nak rasa jgk kuih raya tu..cam best jer.. blik nie nyer da hbs laa..nnt ktorg dtg raya blik ruby ek..raya kan sebulan...hehe...