Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

doa rabitah

doa rabitah

Tuesday, March 3, 2009

sadness..ahha, u like it or not?

Assalamualaikum…\(“,)/

My life started well here..ump’s life mmg mnyeronokkan…tp xjugak..
Kdg2 ade suka and kdg2 ade duka…paling best bile kite ngah suka laa..mase tu mmg dunia ni aku y punya…haha..mase ngah suka2, hati kite senang je..mood pn ok..mmber ok..kalo y x ok tu, mmpus die laa..haha..kejam sgguh…tp btul la pe y aku ckp…wat pe nk layan org y ske sakit kan hati kite..biar die ngan cara die and kite ngan cara kite...kalo die xpuas hati ngan aku, tu die punya pasal laa…udah, ckup sume tu sbgai intro untuk warkah kali ni..

Aku ni sbnarnye hati lembut,
sensitive@sitip..ahakss...mcm2 mende y bleh wat aku rase sedey...especially, perkara sedey laa...of coz beb...sepanjang aku idup 20 taun and beberapa bulan ni, aku dah byak lalui perkara sedey..dr segi family, personal life and akademik…bab family ni, aku xde mende sgt nk ckp..sbb amat seedy..sob3…aku kehilangan insan y tersayang…my lovely sis…since die da xde, aku da xde sape nk share hal2 peribadiku..kalo dlu, aku slalo gak cite kat die, mamat mane y aku minat and mamat mane y minat aku…haha..(koya lak)…skang da xde, so rase kehilangan laa..tp xpe, aku masih byak mmber lg…mmber ku y memahami diriku ini…thanks guys..luv u all

Kalo nk ckp psal personal life lak, mmg ade part sedey..uhuh..aku pnah beberapa kali nangis hanya kerana cinta…haha..ntah pape je..buruk prangai..actually, tu dah langgar prinsip idup aku..’aku xkan nangis hanya kerana seorg lelaki’…tp pe bleh aku wat..aku ni insan y xkuat bile bhadapan ngan masalah mcm tu…cengeng..haha…aku ni kuat jeles gak, tp aku xtnjuk..ego laa konon..last2, makan hati sndri..huhu..tu y wat aku sedey..dah laa..mlas nk ulas panjang2 bab cinta ni..blum mase nye…nnt akan aku wat satu sesi luahan perasaan aku..hehe

Else, bru2 ni test 1 bru je lpas…aku sgt frust ngan result thermo…result y laen pn lbih kurg laa…aku rase down sgt2..nk kate aku xusaha, xjugak..aku study laa..nape aku masih xbleh nk skor mcm org laen..pe la kekurangan aku ni…Ya, ALLAH, berikanlah kekuatan kepdaku agar aku trus berusaha untuk mndapat y lbih baek..ameen…sem ni, sgt stress..subjek sume berat2…kalo maen2, abes laa…ckup la aku terima result y agk truk mase sem lpas..sob3…sgt sedey bile igat sem lpas…why I’m not perfom well last sem?!..ask urself, ruby!!...don’t ask anyone else..i need someone to raise my motivation..pliz..uhuh..its not that easy…aku kna motivate dri sndri..mane ruby y dlu?..ruby y kuat smangat n bile give up, ruby bangkit smula..pliz..ruby, go!!..change ur self now..

No more words, just do it…jgn terlalu pkir kan kesedihan y hanya akan mematahkan smangat kite..just look forward…\(“,)/





No comments: