Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

doa rabitah

doa rabitah

Sunday, March 8, 2009

.........saya sunyi..........

Assalamualaikum….\(“,)/

Hari ni aku rase sgt sunyi..xtau laa nape..may b sbb diorg xde kot..tp wani kan ade..xtau laa..td mase mkan ngan wani kt ‘pantai’, ttbe je aku jd senyap..mule2, ktorg borak rancak gak..siap wat mcm2..bising2 laa..wat gaye org gila laa..meroyan laa..haha..klaka gak saat tu..gile abes ktorg ni..kalo org nmpak, malu gak weh..pas tu, ktorg borak2 lg..bese la borakan ktorg berkisarkan hal2 peribadi laa..wani cite psal adie..psal die kuar smalam…sonok gak aku dgar...pas tu, ttbe hp aku bunyi…de msg dr si dia…ntah knape aku jd xde mood sgt nk b’msg ngan die..(wak, maafkan aku ea)…pas drpd tu, aku jd senyap..fikiran aku melayang terikut dek flight y terbang kat atas sane tu…aku agak si wani xpasan akan kesenyapan aku tu…mase tu die ngah rancak bercerita kat aku..last2, die tnye aku..’ko pesal?..senyap ttbe’…aku tersentap bile die tnye mcm tu…rupanya die pasan aku y td nye bising2 ttbe senyap sunyi…huhu…aku pn xtau nape…sian gak kt wani..die bercerita sorg2..(sori laa wani)…pas drpd tu, aku bukak cite psal ayah aku..teringat lak die pesan..’blaja rajin2, kalo maen2, siap laa’..huhu…jd insaf lak…rupanya aku rindu die..rindu family..padahal last week aku bru je blek umah..haha...manja seh…may b, sbb ramai y blek umah, so aku jd jeles sbb xblek..haha…alaa, bleh je kalo aku nk blek..tp xkan tiap2 mggu aku nk blek..bile mase aku nk bukak buku..kalo kt umah, sure liat nk bukak buku…huhu...tu kelemahan aku kalo aku kt umah…so, better duk cni..atleast, aku stdy...2,3 hari ni, aku stdy electric je..sbb test 2 pn da xlame lg..ngan assgment makin bertambah..bile nk wat sume tu..nk prepare ngan test 2 lak..so, ade baek jugak aku xblek mggu ni..sekurang2nya de pengisian dlm cti 4 hari ni..(aku stat cti jumaat laa)..aku xnyesal la duk cni even rase bosan y amat and sunyi tahap moksya..haha~

2 comments:

bella said...

aku balik umah pon wat assgmnt smpai 3 pg...
pas 2 kne bgn awl...
wawawawawawa...
tensen seh!!

~ruby~...\(",)/ said...

huhu..same je.
duk cni tensen
duk umah pn tensen
so, kite nk duk mane supaya xtensen?
haha