Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

doa rabitah

doa rabitah

Friday, March 20, 2009

satu hari di johor...utm


Assalamualaikum...\(",)/

last monday, aku join prog S-SPEC kt UTM..aku sebagai penonton+penyokong+penyemak..haha..selain drpd nk timba pengalaman, aku g sane sbb nk jmpe mmber baek aku mase zaman matrix dlu (iman)..huhu..rindu giler kt die..sonok sgt dpt jmpe die blek..die xubah mcm dlu..nakal nye masih ade..haha..same je ngan aku..kpala ktorg same je..sbb tu la smpai skang ktorg still get along even msing2 dok jauh.. tp xsangka gak aku jmpe adam..haha..kekok lak panggil die adam..meon sudaa..huhu..iman kate die makin ensem..hmm, aku nengok die dr dlu ensem..so, xde pape peningkatan dlm kehensemannye..hak3..ktorg jmpe xlame..diorg pn sibuk ngan klas..tp xpe, dpt jmpe jap pn kire ok laa..skadar lepas rindu..huhu..aku dpt kawan bru kt sane..die tu dak klas iman..name nye Hadia, dak Syria..

iman+aku+hadia+anna




kami masih bergelar pelajar...hehe


ni pic before nk kuar dr utm : anna,sol,ruby,man


ktorg kuar dr UTM lbih kurg kul 5ptg..pas tu, ktorg g jejalan sekitar johor..sekitar ke?..sebahagian je laa.haha..seb baek ade pemandu pelancong y setia bersama aku..huhu..mule2, ktorg g danga bay..hmm, mcm excited laa..bile smpai je, xde la syok sgt..ok laa..stakat nk men2..huhu..




muke masing2 xbleh blah..haha..tp kami xgaduh tau..pose smata2

this is for the 1st time aku upload gambar si die..huhu..tp bukan utk tatapan umum..ni hanya utk mengindahkan lg blog aku..keh3..





cinta biar sempoi..cinta?!..huhu..hanya kami yang tahu









aksi xmatang..haha





aku dan mereka..anna y capture pic ni..sian adik aku xmasuk pic..hehe

pas abes siar2 kt danga bay, ktorg gerak blek..sblum tu, sggah Tebrau City..jalan2+solat+makan..pas tu, ktorg gerak blek ump..trip y sgt best..huhu..best ke?!..best laa kot..\(",)/





1 comment:

Kendo said...

sronok..????
ermm yee...
ok la..
sronok la jugak..