Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

doa rabitah

doa rabitah

Friday, April 17, 2009

air..!!

Assalamualaikum........\(",)/

Sekali lagi aku diuji dengan ketiadaan air..ni bukan kali pertama aku memghadapi masalah sebegini...di ump je, dah berapa kali..jika dikenagkan masa lalu, since zaman skola lagi aku dah hadapi masalah air ni..arghh, memang tension laa..kena angkut air dari bawah ke atas(dari tangki bawah ke bilik aku laa)..sakit bahu woo..sian kan..kecik2 lagi dah kena angkut air sendiri..hihi..masalah air ni diteruskan lagi ketika aku sambung pengajianku di matrix..haha..mase ni bilik aku kat groundfloor..so, kira ok laa kan..tp still suffering..then, sambung kat ump lak..ingatkan life kt u ni better dari life2 aku sebelum ni..rupanya same je..huhu..aku xsalahkan ump..xkan nak blame ump kan..so, salah sape??..haa, tu yang kita xtau..kui3..tp, sekarang ni aku macam dah xlarat nak facing this water problem..huhu..plus sok lusa exam dah nak start..macam mane ni??..nak study pn xde mood..kui3(alasan jer)..so, aku harap masalah air ni dapat diatasi ngan segera..pliz!!!!...

*saat ni, aku still boleh sabar ngan masalah air..jangan cabar tahap kesabaranku..hihi..=)

4 comments:

Kendo said...

haha..ye ke..??
ok pe..xde air..
mengeratkan silaturahim..huhu..
nak tngk gak..ape ko nk wat bile limit is exceed...hihih..

@wanita pengongcang DUNIA..
silap

@wanita pengoncang UMP...

~ruby~...\(",)/ said...

erat sungguh!!!
hahaha
aku ngan baldi xberpisah..mmg erat laa tu..kui3
rumate2 pn jadi erat..ngeee~

~ruby~...\(",)/ said...
This comment has been removed by the author.
Kendo said...
This comment has been removed by the author.