Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

doa rabitah

doa rabitah

Wednesday, April 29, 2009

good bye boy

Assalamualaikum.....\(",)/

selamat petang sume..aku baru je pas abes paper thermo td..huhu..hmm, malas laa nak ngulas psal paper td..biar je laa..

hari ni die dah balik umah..hmm, cepatnye kamu pulang..good bye my boy..see u next sem..i'm gonna miss u a lot..hihi..sekarang, tinggallah daku di cni..huhu..tp sok aku balik jugak..balik untuk berehat sebentar..then, datang cni semula untuk "memenatkan" diri..huhu..i'm going to uum for masum..

my dear,
i do really miss u..agak sedih bile kite kena berpisah sementara..huhu..rite now, he is on his way back home..take care..hope selamat sampai umah ye..cuti ni, manfaatkan laa sepenuhnya..jangan nakal2 ea..huhu..

mood sekarang: kurang baik+suhu badan meningkat+fikiran kusut
nape??
sbb aku rase mcm nak demam je..plus, aku banyak fikir hal2 yang menyakitkan hatiku sendiri..huhu..mmg cari pasal namenye..lagi pula aku rindu kat syg aku..ngehehe..

*hope, i'll get well soon..=)

No comments: