Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

doa rabitah

doa rabitah

Wednesday, April 1, 2009

ni yang wat aku malas nengok movie..

Assalamualaikum....\(",)/

semalam aku nengok cite 'selamat pagi cinta'...wahh, tajuk pn dah macam besh je..actually, aku amek mase 2 hari gak laa nak abeskan cite ni..bukan nye pe, aku ni bukan nye boleh tahan nengok cite lame2..plak tu kalo citenye mcm bosan tahap kura2..arghh, benci lak aku..cite nye pasal cinta laa..aku ske gak laa cite2 mcm tu..tp pe sengal laa ending nye mcm tu je..hmm, xpuas hati lgsung..huhu..ni yang malas nak nengok pape movie ni..bazir mase aku je nengok kalo citenye tidak memuaskan hati aku..hahaha..hebat lak aku nk kritik filem org..haha

6 comments:

Kendo said...

ko dh tngk..aku ari tu ade org kaci..tp xingt mana letk..pastu lupe nk nengok..tp bile org dh kate cite die supe je cm cite kat malaysia ni..ermm..turun grade r..huhu
@by de way congrat sbb sokong industri hiburan d malaysia...
(bukan cr hidup mreka)

Anonymous said...

huhuhu...saye sokong...

Kendo said...

ni y sayang saeng2..
manjang sokong ja..
aminn..

~ruby~...\(",)/ said...

huhu..konklusinya, xyah nengok pape cite pn..xde la nyusahkan diri sndri nak kritik filem org..har3

Kendo said...

tp life is drama...
bile tngk drama or muvie(yg best r)
leh gk amik pro n contra..huhu

~ruby~...\(",)/ said...

huhu..orait