Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

doa rabitah

doa rabitah

Sunday, April 5, 2009

sesampai di ump

Assalamualaikum.....\(",)/

aku baru blek dr umah..huhu..dapat gak aku release tension di rumah..just 3 hari di rumah, cukup laa wat aku tenang..hoho..kat sini pn tenang gak, cume ade bezanya..xbanyak cite pasal cuti aku ni..sok lusa aku ade 4 test..study pn lom mantap lagi..kat umah pn aku sibuk wat report english..aduhai..xpe2, wat satu2..hmm, aku sampai sini dalam kul 3 lebih..sampai2 je kt bilik, aku rase pening2 je..xlarat plak nak layan rumate2 aku yang setia menanti kepulanganku..hik3..si dia pn same gak..aku lupa nak bgtau yang aku dah sampai..sori sume ea..pas kemas+mandi , aku pn trus tido dengan nyenyaknya..pas bangun, lega rasanya..pening2 td pn da ilang..aku pn terus msg si dia..tp xde respon..xpe laa, mungkin dia busy kot..pas tu, aku g basuh baju..then, bukak laptop..lastly, aku mengepost entry ni..

2 comments:

Anonymous said...

huhuhu...
kite pon mmg rindu...tpi..sori le time tu sb x pasan..bkan bz...
tpi tdo....hahhaha

~ruby~...\(",)/ said...

haha..xpe2..i just think +ve about u..tido tu kire busy gak laa..huhu